از ابتدای سال جاری با استقرار تیم های پزشکی حاذق در نقاط حساس مجموعه توچال ، خدمات درمانی و کمک رسانی امدادی به صورت رایگان به میهمانان و مراجعین عرضه شده است.
به
گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل
از روابط عمومی شرکت تله کابین توچال ، سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت ، در
تشریح گزارش خدمات امداد و نجات در مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی توچال گفت : باتوجه به شروع فصل سرما و نیازمبرم امدادرسانی و
خدمات پزشکی به میهمانان مجموعه ، با استقرار تیم های پزشکی حاذق و آشنا با محیط و
ارتفاعات کوهستان ، در صدد افزایش ایمنی و رضایتمندی حداکثری ورزشکاران و میهمانان
هستیم.

وی
با اشاره به گستره ی 1400 هکتاری مجموعه توچال گفت: امدادرسانی و ارایه خدمات پزشکی در نوبه خود کاری
بسیار دشوار است که با برنامه ریزی دقیق این مجموعه بر مشکلات مذکور فائق آمدیم.
پرهیزکار
خاطرنشان کرد : همه مراجعین ،با استقرار تیم امدادی و پزشکی در ایستگاه اول،پنجم و
هتل توچال می توانند در صورت نیاز ،خدمات پزشکی و امدادی را بصورت رایگان دریافت کنند.

مدیر
عامل شرکت تله کابین توچال گزارش داد : بیش از 1100 نفر در دیماه سال جاری
از این خدمات بهره برده اند که از این تعداد 73 مورد در ایستگاه اول ، 347 نفر در ایستگاه
پنجم ، پیست اسکی و هتل 647 نفر و مابقی در نقاط مختلف مجموعه خدمات ارایه شده را
دریافت کردند.
مدیرعامل
شرکت تله کابین توچال گفت : امیدواریم با تمهیدات رفاهی در نظر گرفته شده شاهد رضایتمندی
بیش از پیش میهمان و ورزشکاران توچال باشیم و از همکاری عوامل محترم هلال احمر و ایستگاه
آتش نشانی 64 ولنجک ،صمیمانه تشکر می نمایم که با تلاش های شبانه روزی و همکاری صمیمانه
منجر به کاهش صدمات انسانی در ارتفاعات توچال نسبت به سال های گذشته شده اند.