سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - October 17 2017
کانال اطلاع‌رسانی
کد خبر: ۱۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
برای سومین سال متوالی گزارش شد:
با وجود عدم افزایش هزینه استفاده از خدمات تفریحی و ورزشی ، برای سومین سال متوالی در شرکت فرهنگی ورزشی و تفریحی توچال درآمد سال 95 مجموعه 32درصد رشد را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی مجموعه توچال در حالی که سیاست راهبردی توچال  برای سومین سال متوالی عدم افزایش قیمت خدمات است ، افزایش درآمد  مجموعه نشان از افزایش استقبال و رضایتمندی  هموطنان و گردشگران از خدمات فرهنگی ورزشی و تفریحی ارایه شده است.

 

بنابراین گزارش سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت گفت : افزایش 32 درصدی درآمد نسبت به سال قبل در حالی است که افزایش نرخ در خدمات این مجموعه برای سومین سال متوالی ، اعمال نشده است.

وی با اشاره به تعداد استفاده کنندگان از این خدمات افزود : میزان استفاده کنندگان از خدمات این مجموعه در سال 94 بیش از یک میلیون نفر بوده است که این میزان در سال 95 با 90 %  افزایش به تعداد 2.089.973 نفر رسیده است و این در حالیست که تعداد مراجعه کنندگان مجموعه از مرز3میلیون نفر در سال 95 گذشت.

 

مدیر عامل مجموعه توچال تصریح کرد : درآمد مجموعه در سال 94 به مبلغ 20.597 میلیون ریال بوده که این مبلغ با افزایش چشمگیری در سال 95 به مبلغ 255.688 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

 

پرهیزگار خاطرنشان کرد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 96 ، امیدوارم همچون سالهای گذشته بتوانیم رضایت حداکثری هموطنان و گردشگران را بدست آوریم و روند رو به رشد افزایش مراجعه کنندگان و درآمد مجموعه را حفظ کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: