سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - September 26 2017
مناسبت های فرهنگی
کد خبر: ۱۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
خدمت صادقانه ، ایجاد زیرساخت های بنیادی ، برنامه ریزی و اجرای طرح تحول خدمات از جمله اقدامات کلان توچال در سه سال گذشته اعلام شده است .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از  روابط عمومی شرکت تله کابین توچال ، طی گزارشی عملکرد  مجموعه ، همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی از مرداد 93 لغایت مرداد 96 تشریح شد.

 

بنابراین گزارش : سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ، با اشاره به بخشی از مرقومه ی مقام معظم رهبری (مدظله  العالی) که در بازدید از توچال فرمودند :

((... توچال در کنار تهران شلوغ نعمت بزرگ خداوند است و شایسته است که مردم از آن حداکثر بهره را ببرند ... ))

خاطرنشان کرد : دستور ریاست بنیاد مستضعفان  ، عینیت بخشیدن و تحقق فرموده ی معظم له در این مجموعه و رضایت مردم بود که در همین راستا تمامی تلاش کارکنان  توچال ، تحقق این اهداف بوده است.

 

پرهیزکار در ادامه  ضمن تشریح عملکرد سه ساله ی مجموعه توچال ، مطابق با سیاست های اقتصاد مقاومتی به تفکیک در بخش های :

1- دانش محوری و اقتصاد دانش بنیان 2- مردم محوری و مشتری مداری 3- اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از منابع  را تشریح  و تصریح کرد : مکانیزه نمودن نظام فروش ، اخذ استاندارد ملی ایران و اخذ نشان استاندارد به عنوان اولین مجموعه ی تفریحی ورزشی کشور ، مشارکت مردم در توسعه ی فضای سبز ، ایجاد نظام آبیاری نوین و استفاده بهینه از منابع آبی ، استفاده از انرژی های خورشیدی بخشی از اقدامات مربوطه در این بخش بوده است.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ، رشد 121 درصدی درآمد از ابتدای سال 93 تا پایان سال 95 و افزایش درآمد از 115.342 میلیون ريال به 255.688 میلیون ريال و افزایش سود 8/94 درصدی در 3 ساله ی اخیر را با ثابت نگه داشتن نرخ خدمات که حسب دستور ریاست بنیاد با هدف حمایت از مردم و خانواده ها برای استفاده از مجموعه ی توچال صورت پذیرفته بود را نیز موهبت الهی در خدمت صادقانه و بدون توجه به نگاه صرفاً اقتصادی دانست

 

پرهیزکار افزود : تعداد نیروی انسانی در ابتدای سال 1392 ، دویست و هفت نفر و در پایان سال 1395 ، دویست و بیست نفر بوده که دلیل افزایش تعداد پرسنل همسو با شعار سال های قبل مبنی بر تولید و اشتغال ، ایجاد واحدهایی چون سورتمه ، تله سیژ چشمه ، بهره برداری از خودروهای برقی جاده ی سلامتی و واحد HSE و تقویت فضای سبز ، IT و بازاریابی فروش می باشد. کاهش بهای تمام شده به فروش در ابتدای سال 93 از 56 % به 53 % در پایان سال 95 و همچنین کاهش هزینه های پرسنلی به فروش از 33 % در ابتدای سال 93 به 27 % در پایان سال 95 علیرغم افزایش 13 نفر به تعداد نیروی انسانی شاغل بیانگر افزایش تعداد کارکنان متناسب با افزایش فعالیت و درآمد صورت گرفته می باشد.

 

مدیر عامل مجموعه توچال با اشاره به استقبال کم نظیر مردم فهیم کشورمان در سه سال گذشته از خدمات توچال تصریح کرد :  افزایش 200 درصدی استفاده کنندگان از خدمات جدید مجموعه ، از تعداد 5/1 میلیون نفر در ابتدای سال 93 به 3 میلیون نفر در پایان سال95 ، دلیل استقبال عمومی  برای استفاده از خدمات مجموعه بوده است. وی خاطرنشان کرد : با اجرای پروژه های الویت دار مجموعه در آینده ،استفاده کنندگان از مجموعه قطعاً با روند رو به رشد تصاعدی همراه خواهد بود.

بر همین اساس مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ، احداث پارکینگ طبقاتی ، احداث خط جدید تله کابین و توسعه ی پیست اسکی ، حذف کامل تردد خودرو در مسیر جاده ی سلامتی و بهسازی و زیباسازی مسیر مذکور را از الویت های اصلی اقدامات مدیریتی دانست و اعلام کرد : تاکید ویژه ریاست بنیاد  مهندس سعیدی کیا و مدیرعامل  شرکت سیاحتی و حمل و نقل پارسیان به بهره برداری از پروژه های مذکور حداکثر تا سال 98 می باشد که خود نشان از اهتمام مسوولان به ارایه خدمات صادقانه به هموطنان عزیز است.

وی در خاتمه این گزارش ، از حمایت های ویژه ریاست بنیاد و مدیرعامل  شرکت سیاحتی و حمل و نقل پارسیان در تحقق اهداف و برنامه های مصوب مجموعه تشکر و قدردانی کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: