mfnews.ir

انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
کد خبر : ۱۱۰۴۰
تعداد بازدید: ۱۰۶۸
در سومین روز از آغاز سال جدید بیش از 18000 گردشگر از باغ وحش تهران بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیاحتی ، مراکز تفریحی و حمل و نقل پارسیان به نقل از روابط عمومی پارک ارم ، در پی برنامه ریزی  منسجم و تشکیل ستاد نوروزی  استقبال از گردشگران در مجموعه ارم سبز رکورد تعداد بازدید کننده مجموعه ارم سبز  از بدو تاسیس تا کنون  شکسته شد .

بنابراین گزارش ایرج جهانگیر پس از تبریک سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی گفت : در پی تاکید مدیران هلدینگ مبنی بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات در مجموعه های سیاحتی و مراکز تفریحی بر اساس برنامه ریزی منسجم خدمات مجموعه ارم  در راستای افزایش کیفیت بازمهندسی شد و با تشکیل ستاد استقبال نوروزی موفق شدیم نه تنها کیفیت خدمات را بالاتر ببریم بلکه با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی متناسب با شان و منزلت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از جمله برنامه فرهنگی ترویج حجاب برتر نقشی موثر در فرهنگسازی برای مخاطبان فهیم  مجموعه ارم داشته باشیم  که انشا الله در آینده نزدیک گزارشی  مشروح از عملکرد مجموعه در مورد استفاده از ظرفیت های پارک ارم برای فرهنگسازی در حوزه های اخلاق ، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و همچنین حفاظت از محیط زیست ارایه خواهیم کرد.

 

مدیر عامل مجموعه ارم سبز در مورد  شکستن رکورد تعداد بازدید کنندگان از باغ وحش تهران نیز توضیح داد : از جمله برنامه های جذاب پیش بینی شده امسال توضیحات  دامپزشک باغ وحش در مورد 114گونه جانوری باغ وحش  و نحوه غذا دادن و رفتار با حیوانات باغ وحش بود که نه تنها برای عمومی مردم بلکه تحسین گروه ها و انجمن های حفاظت از محیط زیست را نیز در پی داشت و خوشحالیم که در این زمینه با ابتکار عمل همکارانم به ویزه دکتر معماریان مدیر بخش دامپزشکی باغ وحش تهران رضایتمندی مردم را بیش از گذشته در بازدید از باغ وحش فراهم کردیم.

 

ایرج جهانگیر در پایان ضمن تقدیر و تشکر ازهمکاران همدل و همیشه همراه  مجموعه ارم سبز که در حال حاضر فشار کاری زیادی را برای ارایه خدمات شایسته به مردم عزیز تحمل می کنند گفت :با توجه به تعداد قابل توجه مراجعه کنندگان به ارم سبز در فصل بهار از گردشگران عزیز درخواست می کنم که همکاری لازم را با کارکنان خدوم مجموعه ارم سبز به عمل آورند و طرح های و نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را برای بهتر شدن فرآیند خدمت به صورت کتبی به روابط عمومی یا دفتر مدیر عامل ارایه دهند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: