به گزارش روابط عمومی شرکت تله کابین توچال: اجرای منظم ساعات و روزهای فعالیت ، برندسازی ، اجرای دقیق استانداردهای بهره برداری، همگانی نمودن خدمات توچال ، عدم افزایش نرخ خدمات در دوران رکورد و تلاطم های مالی بازار ، ارائه یسته های تشویقی و خدماتی برای اقشار و طبقات مختلف جامعه از جمله نقاط مهم پایش این انتخاب به شمار می رود .
بنابراین گزارش : سید محمد رضا پرهیزکار مدیرعامل شرکت تله کابین توچال کسب عنوان بهره بردار نمونه و برتر استان را مرهون تلاش های بی شائبه همکاران در همه سطوح دانست و گفت :این توفیق که حاصل تلاش و زحمات همه همکاران و مرهون کار تیمی است و امیدواریم روند صعودی رضایتمندی و ارائه مطلوب خدمات با همین منوال پیش رود و هیچ افتخاری برای اینجانب و همکاران ارزشمند تر از جلب رضایت مردم نیست.
گفتنی است مجموعه تفریحی ورزشی توچال ، در تهران – بزرگراه شهید چمران _ انتهای خیابان ولنجک واقع شده و با توجه به پذیرش سالیانه حدود 5/3 میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی ، بزرگترین مرکز تفریحی ورزشی پایتخت به شمار می رود و در دوسال اخیر به پاس تلاش های همکاران و رضایتمندی حاصله موفق به اخذ نشان ملی مشتری مداری ،سومین نشان عالی مدیریت و مدیریت برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت شده است.