mfnews.ir

انتشار: ۱۸:۰۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
کد خبر : ۶۲۸۱
تعداد بازدید: ۱۰۹۶
برنامه های آموزشی هتل پارسيان با هدف ارتقاي کیفیت خدمات با همکاری موسسه آموزشی گردشگران بنیاددر چهار دوره آموزشی در هتل پارسیان همدان برگزار شد.

 برنامه های آموزشی هتل پارسيان با هدف  ارتقاي کیفیت خدمات با همکاری موسسه آموزشی گردشگران بنیاددر چهار دوره آموزشی در هتل پارسیان همدان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري بنياد مستضعفان عناوین دوره های آموزشی شامل : آداب  معاشرت ، ارتباط موثر با مشتری ، میزبانی تکمیلی و بهینه سازی طبخ غذا بود  كه در این دوره های آموزشی مجموعآ 800 ساعت برنامه آموزشي براي كاركنان هتل  ارائه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: