mfnews.ir

انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
کد خبر : ۶۲۹۵
تعداد بازدید: ۶۸۹۰
بررسي هاي كارشناسي نشان داد حل مشكلات شركت در حوزه هاي منابع انساني و بهسازي تكنولوژي قديمي خطوط توليد را مهمترين اولويت هاي حركت در جهت توسعه محصول و حفظ و تقويت برند است

شركت بهنوش بعد از 13 سال فعاليت 256 نوع محصول را با ده برند مشهور  صنعت آشاميدني از جمله  نام هاي دلستر ، تاك ، سينرژي ،دادلي ، دادلي سو، موهيتو، آرامي و .... را در ده واحد مستقل خود در سرتاسر ايران از كلان شهر تهران گرفته تا بهنوش گجساران و اراك و حتي شعبه خرمشهر بهنوش  توليد مي كند به گونه اي كه در بازار تخصصي توليدات مشابه بيش از 65% سهم بازار را به توليدات خود اختصاص داده است و اخيرا با اجراي طرح هاي توسعه اي در پي تقويت شركت دوغ آبعلي به عنوان يكي ازواحد هاي اصلي توليد آشاميدني شركت بهنوش است .






 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
خدمت بزرگی در حفظ برند قابل اعتماد دوغ آبعلی است