mfnews.ir

انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
کد خبر : ۶۴۷۱
تعداد بازدید: ۱۰۸۹
شرکت تله کابین توچال با هدف افزايش كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان موفق به اخذ گواهينامه ايزو مديريت كيفيت شد.

شرکت تله کابین توچال با هدف افزايش كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان موفق به اخذ گواهينامه ايزو مديريت كيفيت شد.

 

به گزارش پايگاه خبري بنياد مستضعفان به نقل از ميرزماني مدير روابط عمومی شرکت تله کابين توچال،در راستای تلاش  كاركنان برای تحقق حقوق  مخاطبان  پس ازانجام مراحل معمول در جهت استقرار سيستم استاندارد سازی در مجموعه  ، بازبينی وتهيه گزارش های مربوطه پس از رعايت الزامات سيستم  شرکت تله کابين توچال موفق به اخذ گواهينامه مديريت كيفيت ISO 9001:2008  شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: