mfnews.ir

انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۳
کد خبر : ۶۵۸۴
تعداد بازدید: ۲۳۳۰
بر اساس گزارش بانک مرکزی اعلام شد :
بررسي عملكرد بانك سينا در حوزه فناوري اطلاعات و خدمات نوين بانكي، طي يك سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در اين حوزه است.

بررسي عملكرد بانك سينا در حوزه فناوري اطلاعات و خدمات نوين بانكي، طي يك سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در اين حوزه است.

 

گزارش روابط عمومي بانك سينا به نقل از معاونت فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات حاكي است كه با توسعه سيستم ها و زيرساخت هاي فناوري در اين بانك، استقبال مشتريان از سرويس ها و خدمات بانكداري الكترونيك رشد قابل توجهي داشته به نحوي كه در پايان سال 92، كمتر از 10.5 درصد تراكنش هاي بانك سينا به صورت حضوري در شعب صورت پذيرفته است و مابقي از طريق درگاه هاي الكترونيك و مكانيزه به اجرا درآمده است؛ در حالي كه اين رقم در فروردين 1391 معادل 20 درصد و فروردين 92 معادل 15 درصد بوده است.

 

بر اساس اين گزارش، در يك بازه زماني 5 ساله تعداد اسناد صادره سيستم متمركز بانكي از 2 ميليون سند در فروردين ماه 88 به بيش از 22 ميليون سند در اسفند ماه 92 رسيده كه نشان از بسترسازي و پياده سازي سياست هاي مناسب توسعه اي طي سال هاي گذشته در بانك سينا دارد.

همچنين در گزارشي كه از سوي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران منتشر شده و به عملكرد 30 ماهه بانك ها در زمينه تراكنش هاي موفق شتابي اختصاص دارد، بانك سينا با 99.54 درصد تراكنش موفق شتابي، رتبه اول را در اين زمينه كسب كرده است.

سرانه جريمه پرداختي به ازاي تراكنش هاي ناموفق در بانك سينا  نيز 1.88 ريال بوده و اين در حالي است كه سرانه جريمه پرداختي نظام بانكي به ازاي تراكنش هاي ناموفق 18.58 ريال بوده كه نشان از كيفيت بسيار بالا و مطلوب سرويس هاي بانك سينا دارد.

بانك سينا در سال هاي اخير اقدامات و سياست هاي مناسبي را در راستاي توسعه خدمات بانكداري الكترونيك به اجرا رسانده است به طوري كه در حال حاضر 85 نوع خدمت در اين بخش از درگاه هاي مختلف بانك به مشتريان ارائه مي شود. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: