mfnews.ir

انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
کد خبر : ۶۶۰۲
تعداد بازدید: ۴۷۵۳
مجتمع تجاري مهستان در زميني به مساحت حدود 3250 مترمربع در تهران ، شهرك قدس ، ضلع شرقي خيابان مهستان طراحي و احداث شد ،

مجتمع تجاري مهستان در زميني به مساحت حدود 3250 مترمربع در تهران ، شهرك قدس ، ضلع شرقي خيابان مهستان طراحي و احداث شد.

 زيربناي اين مجتمع حدود 44/9297 مترمربـع و عملكـرد اصلي اين مجتمع تجاري عمدتاً تأمين بخشی ازنياز هاي روز مره ساكنان برج هاي همجوار  مهستان  است،اين پروژه مشتمل بر 4 طبقه شامل 68  واحد تجاري در طبقات همكف و اول و طبقات منفی یک  و منفی دو ، پاركينگ و انباري است.پروژه در تاريخ 8/1386 شروع و در تاريخ  12/1388 به پايان رسيد .

 

تاثیرات اقتصادی

 در محدوده شهرك غرب دو مجتمع تجاري ميلاد نور و گلستان در سالهاي گذشته ساخته و در دست بهره برداري ميباشند و طي سالهاي اخير مجتمع تجاري جديدي ساخته نشده است . مرغوبيت مجتمع هاي موجود و محدوديت زمين با كاربري تجاري در سطح منطقه موفقيت مجموعه هاي جديد را در شهرك غرب هر چه بيشتر به ذهن نزديك مينمايد و با توجه به غالب بودن بحث سرمايه گذاري در بخش تجاري نسبت به مسكوني و تفاوت بازارهاي هدف بررسي هاي آماري ميتواند منجر به نتايجي گردد كه در عمل با واقعيت متفاوت باشد، لذا شركت مهستان جهت اطمينان از وجود تقاضا نسبت به پيش آگاهي به مشتريان جهت اعلام آمادگي خريد اقدام نمود كه با استقبال بسيار قابل توجه مشتريان مواجه گرديد.

مجتمع هاي تجاري منطقه شهرک غرب  از محل پروژه فاصله داشته و رقابت مستقيمي با پروژه ندارند و در جذب مشتريان و فروش واحدهاي تجاري مشكلي وجود نداشته و شركت با ارائه محصولي درخور اعتبار بیشتری از گذشته کسب نموده است.

 

تاثیر فرهنگی:

با توجه به اینکه موقعیت پروژه در محلی است که ساختمان های مجاور از نظر معماری و نمای خارجی مشخصه و ویژه گی خاصی ندارند وجود این مجتمع به لحاظ معماری خاص و مدرن آن و نیز وجود نورپردازی در نما  به محیط زیبایی خاصی می دهد و قاعدتاً ترغیب کننده پروژه های آتی در منطقه برای استفاده از معماری های خاص و زیبا و تاثیر در منظر شهری خواهد شد.

 تاثیر اجتماعی:

1-        ايجاد مركز رفاهي براي رفاه حال مردم منطقه و در دست داشتن بازار منطقه.

2-        استفاده ازتکنولوژي نوين درتوليد مسکن و افزايش معيارهاي مهندسي در راستاي اهداف شرکت.

3-        افزايـش سطـح رضايت مندي مشتريـان از جملـه افزايـش کيفيت و کاهـش قيمت نسبت  بـه کيفيت محصول توليدي و تحويل در زمان مناسب.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: