مديرعامل و جمعي از معاونين و مديران بانك سينا با حضور در مديريت شعب منطقه گيلان، ضمن بازديد از شعب رشت، آستانه و لاهيجان در نشست كاركنان منطقه حضور يافته و در جريان آخرين وضعيت عملكردي شعب قرار گرفتند.
مديرعامل
و جمعي از معاونين و مديران بانك سينا با حضور در مديريت شعب منطقه گيلان، ضمن بازديد
از شعب رشت، آستانه و لاهيجان در نشست كاركنان منطقه حضور يافته و در جريان آخرين وضعيت
عملكردي شعب قرار گرفتند.

به
گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان : كوروش پرويزيان مدیر عانل یانک سینا در اين نشست ضمن تبريك هفته دولت و ولادت امام رضا(ع)
اظهار داشت: نيروي انساني صديق، امين و قابل وثوق بانك سينا در كنار ارائه خدمات متنوع
بانكداري الكترونيك دو مولفه مهم جهت افزايش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوري پايدار
بانك به شمار مي رود.
وي
تصريح كرد: بانك سينا با وجود كاركنان ممتاز، تحصيل كرده و قابل اعتماد و برخورداري
از خدمات مطلوب در حوزه بانكداري الكترونيك، برندي مطمئن و شناخته شده براي مردم است.

وي
در ادامه با اشاره به رعايت اصل مشتري مداري در شعب بانك سينا، گفت: شناخت روحيات مشتري
و وفادار ساختن آنها به بانك، موضوع بسيار مهمي است كه مي بايست بيش از پيش مورد توجه
روساي شعب و تمامي همكاران قرارگيرد.
وي
در پايان ضمن ابراز رضايت از عملكرد مديريت و كاركنان منطقه گيلان، خواستار تلاش بيشتر
همكاران جهت جذب و تخصيص منابع در راستاي تحقق اهداف عاليه بانك شد.