mfnews.ir

انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
کد خبر : ۶۸۸۱
تعداد بازدید: ۱۱۳۷
بانك سينا به منظور فراهم ساختن زمينه ارائه بهتر و مطلوبتر خدمات بانكي به هموطنان و با هدف افزايش تنوع سبد محصولات، خدمات جديدي را از ابتداي سال جاري تاكنون در حوزه بانكداري الكترونيك عملياتي کرده است .

بانك سينا به منظور فراهم ساختن زمينه ارائه بهتر و مطلوبتر خدمات بانكي به هموطنان و با هدف افزايش تنوع سبد محصولات، خدمات جديدي را از ابتداي سال جاري تاكنون در حوزه بانكداري الكترونيك عملياتي کرده است .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومي بانك سينا :  اين خدمات پس از طي مراحل مختلف ارزيابي و كنترل مستمر به منظور ارائه بهبود عملكردها به بهره برداري رسيده است.

 

بنا بر این گزارش : پرداخت اقساط تسهيلات از طريق دستگاه هاي خودپرداز و سرويس عدم ضبط كارت در خودپردازها، امكان تغيير سپرده پرداخت خودكار تسهيلات در اينترنت بانك، افزايش خودكار مشخصات مقصد به تماس ها بعد از ثبت انتقال وجه در اينترنت بانك، ارائه نسخه انگليسي اينترنت بانك و نمايش صورتحساب پرونده اعتباري در جزئيات پرونده اعتباري در اينترنت بانك از جمله خدمات جديد بانك سينا محسوب مي شود.

 

همچنين تنظيمات گزارش دوره اي در اينترنت بانك همراه، ارسال پيامك برگشت چك در سامانه چاپار، شارژtop-up در همبانك، سيناسل و تلفن بانك، توليد و انتشار نرم افزار پرداخت 727 سينا (نسخه اندرويد)، پرداخت تسهيلات از طريق مديريت پرداخت در سايت و ثبت و مشاهده ضامنين پرونده اعتباري در زير سيستم كارت اعتباري از ديگر خدمات بانك سينا در حوزه بانكداري الكترونيك به شمار مي آيد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: