mfnews.ir

انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
کد خبر : ۷۴۰۵
تعداد بازدید: ۱۶۰۳
سمینار آموزشی بازاریابی و راهکارهای افزایش سطح رضایتمندی مشتری و همچنین بررسی عملکرد سال 93 شرکت پرسپولیس در هتل پارسیان کوثر تهران برگزار شد

سمینار آموزشی بازاریابی و راهکارهای افزایش سطح رضایتمندی مشتری و  همچنین بررسی عملکرد سال 93 شرکت پرسپولیس  در هتل پارسیان کوثر تهران برگزار شد

 به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت پرسپولیس  با توجه به آیین  برگزاری مراسم  سالانه ارزیابی و دیدار پایان سال کارکنان شرکت پرسپولیس با هدف تبریک سال نو و پرداخت پاداش های غیر نقدی و همچنین  ارزیابی عملکرد سال گذشته ، مراسمی  در تاریخ 13 اسفند ماه گذشته با حضور کارکنان شرکت در هتل کوثر تهران از ساعت 13 لغایت 17 برگزار شد.

 بنابراین گزارش مهمترین برنامه های پیش بینی شده مراسم شامل : برگزاری برنامه  آموزش بازاریابی توسط دکتر حسین وظیفه دوست ،بررسی عملکرد کارکنان و سخنرانی غلامی  مدیر عامل شرکت و توزیع  پاداش و عیدی کارکنان و تقدیر از کارکنان نمونه شرکت بود .

 

گفتنی است  مراسم  سالانه  مذکور بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته بین کارکنان تاثیر قابل توجهی  در افزایش مشتریان ، هماهنگی و همکاری در بین کارکنان دارد .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
احمد رضا محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
همیشه از پرسپولیس خبرهای خوبی می رسد .
شهپری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
مراسم بسیار پر بار و مفیدی برای اینجانب بوده و درخواست برگزاری این مراسم را به صورت دوره ای از مدیر عامل محترم شرکت را دارم .
نجاتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
مراسم بسيار خوب و پرباري بود . درخواست برگزاري مراسم را از مديرعامل محترم شركت داريم .
زینب تاری زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
بسیار عالی از جهت دوره بازار یابی که توسط استاد وظیفه دوست برگزار شد..تشکر از مدیریت محترم پرسپولیس
صارمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
مراسم بسیار خوبی بود . انشاالله تداوم داشته باشد و از نظرات اساتید فن بیشتر استفاده شود .
فاطمه چاوشی اقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
مراسم خوبی بود که حاصل فکر خلاق مدیریت همیشه پویا بوده است و امید میرود که ادامه داشته باشد
زهرا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
بسیار عالی بود خواهشمند است از اینگونه سمینارهای آموزشی در طول سال جهت پرسنل برگزار شود فقط در ایام غیر پیک لطفا .
بازیار
|
United States
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
با تشکر و خسته نباشید بسیار عالی و جامع بود.
قره داغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
سمینار آموزشی خوبی بود.من ک به شخصه خیلی استفاده کردم. امیدوارم ادامه داشته باشه.
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
سمینار آموزشی بازاریابی با تدریس جناب آقای دکتر وظیفه دوست بسیار سودمند بود. در ادامه نشست صمیمانه با مدیران و همکاران لحظات لذت بخشی را برایم رقم زد.
با امید به موفقیت روز افزون شرکت پرسپولیس
علیائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
مراسم خوب و مفیدی بود و از مدیر عامل محترم پرسپولیس کمال تشکر را دارم. امیدوارم در آینده نزدیک شاهد برگزاری مجدد چنین مراسمی باشیم.