mfnews.ir

انتشار: ۱۴:۳۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۵۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۵۹
فروش اینترنتی بلیت تله کابین توچال ،با هدف تسهیل و ارایه خدمات مطلوب به مراجعین این مجموعه ،راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از  روابط عمومی شرکت تله کابین توچال،سید محمد رضا پرهیزکار مدیر عامل شرکت  در این رابطه گفت: با پیگیری های به عمل آمده و مشارکت بانک سینا،درگاه فروش آنلاین بلیت ایستگاه های سه گانه شامل رفت و برگشت از ایستگاه اول تا هفتم اجرایی شد.

وی توضیح داد: در فاز اول اجرای برنامه ی هدفمند راه اندازی مجموعه ای تمام الکترونیک در جهت پاسخگویی درخواست مراجعین  ،این خدمات برنامه ریزی شده و مفتخریم اعلام کنیم "اولین مجموعه ی تفریحی ورزشی بنیاد"هستیم که راه اندازی خدمات الکترونیکی بانکی از بدو ورود به پارکینگ این مجموعه تا ایستگاه هفتم و هتل توچال را با مشارکت بانک سینا  رایه می کنیم .

پرهیزکار تصریح کرد، با عملیاتی شدن مکانیزم فروش بلیت اینترنتی از این پس مشتریان ارجمند می توانند از طریق پایگاه اینترنتی شرکت تله کابین توچال به نشانی:www.tochal.org با احتساب 20 درصد تخفیف خرید اینترنتی از این خدمات بهره مند شوند.

 

گفتنی است با راه اندازی اینترنت پرسرعت بی سیم ،که در ماه گذشته اجرایی شد و پوشش سراسری اینترنت در مسیر جاده سلامت توچال تا ایستگاه اول، این امکان برای علاقه مندان فراهم شده است تا بتوانند بلیت مورد نظر را در همین مکان به وسیله تلفن همراه خود تهیه کنند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
1
1
من از استفاده کنندگان دائمی تله کابين توچال هستم. اولا این خدمت قبلا هم وجود داشته و توسط شرکت دیگری ارائه میشد. دوما الان اصلا کار نمیکند.