mfnews.ir

انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۶۰۹
تعداد بازدید: ۳۱۹۰
در پنجمین اجلاس بین المللی نشان برتر
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی، شرکت مهستان در پنجمین اجلاس بین المللی نشان منتخب موفق به تندیس نشان برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت مهستان  مراسم مذکور با کلمات آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و در این همایش اساتیدی از جمله :دکتر حسین میر محمد صادقی رییس موسسۀ آموش و پژوهش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ،پرفسور Ismaeil mohdhir معاون اجرایی و مدیر توسعه بازار کمپانی puncak  ، پرفسور Thierry covil  محقق و مشاور در حوزه فروش در خاورمیانه ، جناب پرفسور Nejat erk مشاور ارشد رئیس اتاق بازرگانی آدنا ،  دکتر Ibrahim Inan استادیار دانشگاه CAG در ترکیه ، دکتر سید محمد جعفری  ریاست محترم انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان   و مهندس خوانساری  رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی تهران حضور داشتند.

بنابر این گزارش  موضوع همایش در مورد نحوۀ چگونگی بازاریابی موثر ،مردم شناسی و مشتری مداری  و  همچنین اولویت  بندی رضایت مشتری  و  تمرکز در کار کرد  اعلام شده است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
1
0
سلام اینجانب ساکن برج مهستان هستم و متاسفانه مطلب فوق را مشاهده نکردم و بهیچ عنوان مشتری مداری و بهینه سازی را ندیدم بنامه ای برای صحت این ادعا دارم ولی متاسفانه نمیدانم بکدام قسمت ارائه دهم لطفا اینجانب را راهنمایی فرمایید تلفن گویا هم به اپراتور وصل نمیشود
مدیر پایگاه با سلام با مراجعه به بخش ارتباط مردمی سایت خبری بنیاد مستضعفان می توانید پیشنهاد ، انتقاد یا شکوایه خود را ارسال فرمایید