mfnews.ir

انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۷۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۶۲
به منظور ایجاد ارتباط حرفه‌ای و موثر با مشتریان، دوره آموزشی «روانشناسی ارتباط با مشتری» در کارخانه سیمان نهاوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سیمان نهاوند در این دوره آموزشی دو روزه که تدریس آن را دکتر کمال محمدی (دکترای روانشناسی صنعتی) بر عهده داشت موضوعاتی از جمله شخصیت‌شناسی چهارگانه DISC، آشنایی با مدل رفتاری خود و دیگران، آشنایی با مدل رفتاری خریداران و فروشندگان و آشنایی با مدل رفتاری تطبیق با خریداران و فروشندگان به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

براساس این گزارش با توجه به جامعه هدف شرکت سیمان نهاوند شامل مشتریان داخلی و خارجی، کارکنانی از واحدهای فروش، بازرگانی و انتظامات در این دوره آموزشی حضور داشتند.

شایان ذکر است که هدف از اجرای این دوره آموزشی توانایی ایجاد ارتباط حرفه‌ای و موثر (کلامی- حسی) و توانایی نفوذ و اثرگذاری بر مشتری داخلی و خارجی عنوان شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: