mfnews.ir

انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۹۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۲۲
به منظور ایجاد ارتباط حرفه ای و موثر با مشتریان دوره آموزشی «روانشناسی ارتباط با مشتری» در کارخانه سیمان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند در این دوره آموزشی که دو روز به طول انچامید ، دکتر کمال محمدی با دانشنامه دکترای روانشناسی صنعتی  در خصوص موضوعاتی از جمله شخصیت شناسی چهارگانه DISC ، آشنایی با مدل رفتاری خود و دیگران ، آشنایی با مدل رفتاری  خریداران و فروشندگان و آشنایی با مدل رفتاری تطبیق با خریداران و فروشندگان توضیحات مبسوطی را برای  شرکت کنندگان در دوره ارایه داد.

 

بنابراین گزارش ، این دوره آموزشی با هدف توانایی ایجاد ارتباط حرفه ای و موثر کلامی – حسی و توانایی نفوذ و اثر گذاری بر مشتریان داخلی و خارجی برگزار شد.

 گفتنی است با توجه به جامعه هدف شرکت سیمان نهاوند مشتریان داخلی و خارجی ، کارکنانی از واحد های فروش ، بازرگانی و انتظامات در این دوره اموزشی شرکت کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: