mfnews.ir

انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۹۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۹۰
فاطمه سلیمیان مدیر آموزش مجموعه ارم سبز گفت : پس از برگزاری چهارمین دوره طرح تکریم ارباب رجوع برای پرسنل فروش، مرحله ی پنجم ارتباط موثر با مشتری با موضوعیت آداب معاشرت در سطح پرسنل انتظامات با همکاری شرکت آموزش مشاوره سیاحتی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی مجموعه ارم سبز، وی افزود: سرفصلهای این دوره آموزشی شامل: 1 – خوش رفتاری شما برای شرکت سودمند است 2 – حرکت مودبانه در دنیای کار 3 – شش نیاز اولیه مشتری 4 – ابداع شیوه برخورد مناسب در روابط کاری و حرفه ای شدن 5 – گشایش باب گفتگو و ارتباط 6 – غلبه بر مشکلات بزرگ آداب معاشرت در محل کار 7 – چگونه در رابطه با افراد سخت گیر برنده شویم، اعلام شده است .

بنابر این گزارش : مدت زمان برگزاری این دوره 16 ساعت بوده که  در روزهای دوشنبه  هر هفته برگزار شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: