mfnews.ir

انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
کد خبر : ۸۰۹۴
تعداد بازدید: ۱۷۹۴
شرکت لیزینگ سینا ضمن حضور فعالانه در دومین کنفرانس صنعت پخش با تامین کنندگان و مخاطبان خدمات ارایه شده شرکت امکان تعامل بیشتری را فراهم کرد .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان  به نقل از روابط عمومی شرکت لیزینگ جامع سینا ، در کنفرانس  مذکور و نمایشگاه جانبی که خودروسازهای بزرگی چون ، سایپا دیزل ، بهمن دیزل، آرین دیزل ، ماموت و... حضور داشتند شرکت لیزینگ جامع سینا  با هدف ارائه خدمات به توسعه صنعت حمل و نقل  و توزیع کنندگان از جمله  نوسازی ناوگان حمل و نقل صنعت پخش  موفق به ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان خود شد .

بنابر این گزارش ،هدف اصلی کنفرانس جمع آوری اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با مدیریت تمامی بخشهای صنعت پخش و ایجاد ارتباط علمی و صنعتی و تبادل نظر بین اندیشمندان دانشگاه و پژوهشگران صنایع و تشویق و ترغیب دانشجویان و دانش پژوهان برای تحقیقات بود.

توجه به جایگاه صنعت پخش و نقش مهم و تاثیرگذار آن در نظام تامین کشور، همچنین سطح وسیع خدمات رسانی و نیز میزان اشتغالزایی بالا و گردش مالی قابل توجه آن از ضرورت های برگزاری این کنفرانس بود

حوزه توسعه فروش و بازاریابی از دیگر محورهای اصلی دومین کنفرانس صنعت پخش بود که در آن مباحثی همچون نقش کانال های نوین توزیع و مدل های نوین قیمت گذاری و نیز نقش فروشگاه های زنجیره ای در کاهش هزینه های مصرف کنندگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

گفتنی است  با هدف مقایسه وضعیت این صنعت در ایران با وضعیت موجود در کشورهای پیشرفته دنیا این کنفرانس با حضور دو نفر از استادان به نام بین المللی برگزار شد و همزمان با برپایی این کنفرانس، نمایشگاهی با هدف ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای لجستیکی و نرم افزاری و همچنین خدمات شرکت های لیزینگ و خودروسازهای مطرح  برگزار گردید. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: