mfnews.ir

انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
کد خبر : ۸۱۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۷۲
جمع بندی گزارش فروش خدمات تله کابین توچال حاکی از افزایش مراجعه کنندگان به مجموعه توچال با وجود قرار گرفتن در فصول کم کار مجموعه بود .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از  روابط عمومی شرکت تله کابین توچال،سید محمد رضا پرهیزکار مدیر عامل شرکت در این باره توضیح داد : در جمع بندی گزارش فروش خدمات تله کابین توچال در فصل های کم کار مجموعه یعنی شش ماهه نخست سال  شاهد افزایش قابل توجهی نسبت به سال های گذشته بودیم .

پرهیزکار ضمن ابراز خرسندی از روند صعودی مراجعه کنندگان و مخاطبان خدمات این مجموعه گفت: تعداد متقاضیان استفاده از ایستگاه پنجم از 14 هزار نفر به حدود 33 هزار نفر افزایش یافته که با رشد 142 درصدی فروش همراه بوده است. تعداد متقاضیان استفاده از ایستگاه هفتم از 10 هزار نفر به 25 هزار نفر با رشد 170 در صدی فروش را در پی داشته است و همچنین ارایه خدمات به ایثارگران عزیز از 1827 نفر به 4613 نفر ، 151 درصد و دانش آموزان مناطق 22 گانه تهران از 2352 نفر به 4674 نفر با رشد 98 درصدی فروش در 6 ماهه نخست سال 94 رسیده است.

 وی تاکید کرد : با برنامه ریزی در نیمه دوم سال قطعا این روند افزایش با اختلاف بیشتری به ثبت خواهد رسید و علاوه بر ان تسهیلات ویژه ای برای جانبازان،ایثارگران،خانواده معظم شهدا،دانش آموزان ،دانشجویان ،بیماران خاص ،سازمان ها و ارگان ها و... در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت ،ضمن اطلاع از تعرفه های فوق،برای استفاده از خدمات تله کابین توچال برنامه ریزی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: