mfnews.ir

انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
کد خبر : ۸۲۴۲
تعداد بازدید: ۲۸۹۹
سید رضا حسینی از خدمات کیفی ارایه شده شرکت هتل پارسیان استقلال به صورت رسمی تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی هتل پارسیان استقلال ،به دنبال برگزاری سمینار جایگاه مشتری در ارتقاء کسب و کار توسط شرکت ایساکو در سالن دریای نور هتل بین المللی پارسیان استقلال در روز جمعه مورخ 06/09/94 ، هتل بین المللی پارسیان استقلال  مورد تقدیر رسمی شرکت ایساکو قرار گرفت .

بنابر این گزارش ، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در بخشی از تقدیرنامه ازتلاش وافرمدیریت هتل بین المللی پارسیان استقلال، مدیر غذا و نوشابه ( و کارکنان مجموعه پذیرائی ) تشکر و  قدردانی کرده است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: