mfnews.ir

انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
کد خبر : ۸۵۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۶۳
در دوره آموزشی بیمه سینا مطرح شد:
یک مدرس فروش و بازاریابی بیمه های زندگی گفت: کاهش سود بانکی در کشور، فروش بیمه زندگی را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سینا، محسن ضابط نیا دیروز با اعلام این مطلب در دوره آموزشی فروش و بازاریابی بیمه های زندگی بیمه سینا، تاکید کرد: بیمه عمر جزء جدا نشدنی از زندگی بشر است.

وی ادامه داد: بازاریابی شناخت نیاز مشتری و خلق ارزش برای مشتریان است که عاملین فروش بر این اساس باید با مشتری رابطه بلند مدت برقرار کنند که در نتیجه این کارشان، فرآیند سودآوری ایجاد می شود.

این مدرس فروش بیمه های زندگی افزود: هرم مازلو نیازهای بشر را به پنج دسته تقسیم می کند که دو بخش بالایی آن احترام  و کمال گرایی است و این ها بر فروش بیمه های عمر تاثیر  بسیار دارد.

ضابط نیا همچنین تاکید کرد: خلق ارزش برای مشتری یعنی نفع مشتری، کیفیت محصول و خدمات، جلب اعتماد مشتری و احترام که در این زمینه  راحت صحبت کردن با مشتری، داستان گویی و تصویرسازی برای وی در فروش بسیار اثرگذار است.

 

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی فروش و بازاریابی بیمه های زندگی به همت معاونت منابع انسانی بیمه سینا  در هفت جلسه هشت ساعته برگزار شده  و در آن مدیران ارشد و نمایندگان بیمه سینا حضور داشته اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: