mfnews.ir

انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
کد خبر : ۸۶۷۳
تعداد بازدید: ۲۹۴۴
سید محمد جواد موسوی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال اعلام کرد:
در تعطیلات نوروزی امسال، شهرک توریستی نمک آبرود با اجرای طرح «همیار گردشگر» در راستای افزایش رضایتمندی گردشگران ، امکان استفاده مخاطبان از ظرفیت های خدماتی مجموعه زیبای نمک آبرود افزایش یافت .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن شمال ، سید محمد جواد موسوی در  همین رابطه توضیح داد :  طرح همیار گردشگر با هدف افزایش رضایتمندی گردشگران و پایش مستقیم خدمات گردشگری طراحی شده و در نوروز 1395 برای اولین بار در شهرک توریستی نمک آبرود اجرا شد.

همیاران گردشگر

وی افزود: طی این طرح 20 نفر شامل 10 مرد و 10 بانو تحت عنوان «همیار گردشگر» بعد از گذراندن دوره‌ی کوتاه  آموزشی مربوطه در سطح شهرک نمک آبرود مشغول به ارایه خدمات شدند.

این افراد که در مناطق مهم گردشگری مستقر شده و با لباس فرم در سطح شهرک  توریستی نمک آبرود  قابل شناسایی بوده و وظیفه  رصد کردن سطح کیفی ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات گردشگران را به صورت مستقیم بر عهده دارند.

 

 

افزایش پاسخگویی  و مسوولیت پذیری

موسوی گفت  :از لحظه ورود گردشگران تا لحظه خروج ، سوالات و ابهامات متعددی در ذهن آنها شکل می گیرد  که ارائه‌ی پاسخ سریع، مناسب و محترمانه، از انتظارات گردشگران بوده و لازمه‌ی شکل گیری یک تجربه دلپذیر است. لذا با اجرای طرح «همیار گردشگر» در نمک آبرود، وظیفه تامین این انتظار به همیاران گردشگر سپرده شده است.

 

افزایش مسوولیت پذیری مدیران

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال  خاطر نشان کرد  : یکی از دغدغه های همیشگی گردشگران و مسوولان این بوده است که پیشنهادات و انتقادات گردشگران به درستی و با دقت مناسبی به گوش مسوولان شرکت  برسد.

به همین منظور شماره ای مخصوص ارتباط مستقيم گردشگران با مدير عامل اختصاص داده شده كه توسط همياران گردشگر در اختيار مسافران قرار می‌گيرد تا بتوانند در هر لحظه  در طول مدت اقامت خود با مدير عامل ارتباط برقرار كنند.

علاوه بر آن با طراحی و بکار گیری فرم «ارتباط مستقیم با مدیر عامل» این اطمینان محقق شده است که پیامی که گردشگر در این فرم می‌نویسد، منحصرا و مستقیما توسط مدیر عامل شرکت مورد بررسی قرار می گیرد . به واسطه‌ی این فرم و خط تلفن اختصاصي گردشگر و مدیر عامل، می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

 

پایش و کنترل کیفیت خدمات

وی با اشاره به اینکه کنترل کیفیت خدمات یکی از اهداف مهمی  این طرح ابتکاری به شمار می رود اظهار داشت :  فرم ویژه ای  از سوی همیاران در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود تا میزان رضایتمندی یا گلایه مندی خود را ثبت کنند. داده‌های موجود در این فرم ها که به صورت دوره‌ای و سیستماتیک ثبت و تحلیل می‌شوند، اطلاعاتی را به دست می‌دهند که مبنای بسیار ارزشمند، علمی و واقع بینانه‌ای برای «مدیریت کیفیت»  خدمات شهرک توریستی نمک آبرود به گردشگران عزیز خواهد بود.

 

سید محمد جواد موسوی در انتها تاکید کرد : در راستای سیاست های ابلاغی  شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران  و بنیاد مستضعفان ، هدف من و همکارانم افزایش رضایتمندی مخاطبان ضمن افزایش کیفیت خدمات ارایه شده در شهرک توریستی نمک آبرود است و در همین رابطه در نظر داریم امسال برای اولین بار شاخص های مذکور را تا حد قابل توجهی بهبود دهیم لذا از همه گردشگران و مخاطبان به ویزه ساکنان محترم شهرک درخواست می کنم  برای انجام خدمات یاد شده با مسوولان شهرک توریستی نمک آبرود همکاری داشته باشند .

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از کارکنان سازمان اموال و املاک بنیاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
با سلام چرا با وجود کاهش قیمت بلیط و افزایش خدمات شهرک نمک آبرود 13 فروردین دقیقا روز طبیعت تعطیل بود؟