mfnews.ir

انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
کد خبر : ۸۷۴۴
تعداد بازدید: ۳۳۵۷
مدیر عامل شرکت بن ریل در مراسم بازدید نوروزی پرسنل ستادی شرکت بر استمرار و افزایش کیفیت خدمات در قطارهای بن ریل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت  بن ریل ، در دید و بازدید های نوروزی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ار کارکنان ستادی و مهمانداران قطار مهندس شیخ طاهری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان در اجرای سفر های نوروزی بر استمرار افزایش کیفیت خدمات شرکت تاکید کرد .

بنابر این گزارش ، مهندس شیخ طاهری  در دیدار با مهمانداران قطار اظهار داشت ، حسن خلق و رفتار مناسب با مسافران یکی از مهمترین نکات ایجاد خاطره خوش برای مسافران است و ابراز امیدواری کرد که همه کارکنان با حوصله و اشتیاقی بیش از پیش به ارایه خدمات کیفی به مسافران بن ریل ادامه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: