mfnews.ir

انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
کد خبر : ۹۱۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۷۹
یک دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتریان برای کلیه کارکنان مجموعه شهید چمران برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی مجموعه شهید چمران ، درادامه رویکرد مجموعه شهید چمران مبنی بر افزایش و ارتقای سطح آگاهی و توانمندیهای پرسنل نسبت به مشاغل مربوطه ،  یکدوره کلاس آموزش ارتباط مؤثر با مشتریان برای کلیه پرسنل برگزار شد .

 

بنابر این گزارش این دوره در قالب آموزش مشارکتی با حضور استاد قربانی از شرکت آموزش طی دو روز چهارشنبه 9 تیر ماه و پنج شنبه 10تیر بااستقبال شرکت کنندگان برگزار شد .

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: