mfnews.ir

انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
کد خبر : ۹۸۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۹۰
اولین سمینار بازاریابی دیجیتال با حضور 46 نفر از مسوولان شرکت هتلهای پارسیان، شرکت پردیس ایرانیان، هتلهای هما و پرسپولیس در ساختمان آموزش بنیاد مستضعفان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از  روابط عمومی  شرکت آموزش گردشگران بنیاد، این ‌دوره زیر نظر دکتر عشقی پور از اساتید برجسته بازاریابی با محور بازاریابی در شبکه های مجازی و بازاریابی نوین با علم روز این صنعت برگزار شد.


بنابراین گزارش  سرفصل های موضوعی سمینار عبارت  بودند  از:

#مبانی توسعه استراتژی های دیجیتال

#ارائه تجربه ای مطلوب به مشتریان در فضای مجازی

#فناوری اینترنت اشیا

#موتورهای جستجو

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین