mfnews.ir

انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷
کد خبر : ۱۱۶۹۲
تعداد بازدید: ۲۶۰۰
یازدهمین جلسه پرسنلی و سومین نشست صمیمی مدیریت و همکاران شرکت تله کابین توچال در سال 97 در فضایی دوستانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تله کابین توچال ، در این نشست که با رویکـرد هماهنگی های لازم در خصوص آمادگی شـروع فصـل سـرما در فصـل آتـی بود ، سید محمدرضا پرهیزکار مدیر عامل این شرکت ضمن تشکر از همراهی همه همکاران در پیش برد اهداف مجموعه کسب عنوان بهره-بردار نمونه و برتر استان تهران را مرهون تلاش همکاران برشمرد و افزود : امیدوارم این روند خدمت رسانی که با توجه به رضایت مندی حداکثری مراجعین مواجه است را با قدرت ادامه دهیم.

سومین نشست صمیمی سال 97 کارکنان شرکت تله کابین توچال برگزار شد

بنابراین گزارش پرهیزکار در خصوص راهبرد  4 ساله گذشته مبنی بر" همدلی بیش از پیش "تصریح کرد :خانواده بزرگ توچال که تنها هدف آن خدمت به میهمانان است در سالهای اخیر مورد توجه بیشتر مردم تهران و مسافران و گردشگران قرار گرفته در حالی که آمار استفاده کنندگان از مجموعه از یک و نیم میلیون نفر در سال 93 به 5/3 میلیون نفر در سال 96 رسیده است. این رشد مراجعان نشان از همدلی همکاران است و و طبیعی است که در این بین گاهی گرفتار انتقادات غیر منصفانه و حتی مغرضانه شویم  و این رفتار نباید  ما را از هدفمان که خدمت به مردم است  ذره ای منحرف کند.

گفتنی است در این مراسم که مصادف با تودیع و معارفه مدیر حراست توچال شد ، مدیرعامل تله کابین توچال از زحمات و تلاشهای صادقانه مدیر حراست سابق مجموعه قدردانی و برای مدیر جدید حراست آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین ها