mfnews.ir

انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
کد خبر : ۷۷۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۷۵
با هدف ایجاد تنوع در خدمات و ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، شعب تمام الکترونیک فرابانک سینا مشاوره بانکی را به متقاضیان ارایه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از  روابط عمومی بانک سینا، شعب فرابانک سینا بخش عمده ای از خدمات شعب سنتی بانک ها را به صورت آنلاین و با بهره گیری از تکنولوژی های روز بانکی به مشتریان و مراجعین ارائه می کنند.

 

بر اساس این گزارش، یکی از مشخصه های عمده این شعب امکان ایجاد تماس تصویری و ویدئویی آنی و مستقیم مشتریان با کارشناسان و مشاوران بانکی است که از این طریق آنها می توانند ضمن اطلاع از آخرین خدمات و محصولات بانک سینا، سوالات و ابهامات خود در مورد مسائل بانکی را نیز مطرح نمایند.

 

این گزارش می افزاید: در حال حاضر 5 شعبه فرابانک سینا در شهرهای تهران، کرج و اصفهان به بهره برداری رسیده و هموطنان می توانند ضمن استفاده از اینترنت wifi رایگان در این شعب، از خدماتی چون صدور آنی کارت هدیه در طرح های متنوع، انتقال وجه، دریافت صورت حساب، خرید شارژ، دسترسی به اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر بانکی بهره مند شوند.

 

از دیگر خدمات ویژه و بارز شعب فرابانک سینا، امکان وازیر وجه نقد به حساب از طریق دستگاه خوددریافت مستقر در این شعب است که هموطنان از این طریق می توانند نسبت به واریز وجه مورد نظر به حساب خود اقدام نمایند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: