mfnews.ir

انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
کد خبر : ۸۴۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۴۶
اولین دوره کلاس های آموزش پرسنل با عنوان « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در محیط کار » با همکاری مؤسسه آموزش بنیاد در مجموعه شهید چمران برگزار شد .

به گزارش  پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی مجموعه شهید چمران با توجه به رویکرد مدیریت مجموعه مبنی بر افزایش و ارتقای سطح آگاهی و توانمندیهای پرسنل  نسبت به مشاغل مربوطه و درنهایت بالا رفتن میزان بهره وری مجموعه اولین دوره این کلاس ها آعاز شد و دوره های بعدی نیز پیرو نیاز و کارشناسی های انجام شده در دستور کار قرار گرفت . 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین ها