mfnews.ir

انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
کد خبر : ۸۶۵۷
تعداد بازدید: ۹۷۳۸
حوزه های هفتگانه خدمات نوروزی بن ریل تشریح شد
در پی تشکیل ستاد نوروزی شرکت بن ریل با هدف افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارایه شده شرکت بن ریل در آذر ماه سال گذشته، علیرضا شیخ طاهری مدیر عامل شرکت در گفت و گویی کوتاه اهم اقدامات و دستاورد های اولیه ستاد مزبور را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت بن ریل ، علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل جدید شرکت بن ریل توضیح داد : در اواخر آذرماه سال 1394 با اهداف  افزایش کیفیت خدمات  و ایجاد خدمات جدید به مسافران قطارهای "بن ریل " با هدف ایجاد تغییرات بنیادین و متفاوت از سال های قبل نسبت به تشکیل ستاد نوروزی اقدام کردیم . این ستاد مجموعه ای بود از مدیران و مسوولان  با تجربه شرکت و  پس از جلسات  مستمر کارشناسی  مقرر شد هر یک از اعضای ستاد وظایفی را بر اساس برنامه ریزی منسجم صورت گرفته برعهده بگیرند

 

مدیر عامل شرکت بن ریل با اشاره به آغاز  ارایه خدمات  ویژه شرکت به مسافران از دیماه سال گذشته که تا پایان سفر های نوروزی  ادامه خواهد داشت ، اهم  اقدامات صورت گرفته حاصل تلاش کارکنان خدوم شرکت بن ریل در حوزه های اجرایی هفتگانه را چنین برشمرد :

 

 بهسازی و نوسازی در حوزه فنی و مهندسی

علیرضا شیخ طاهری اهم اقدامات انجام شده در حوزه فنی و مهندسی را  تسریع در تعمیرات اساسی و آماده سازی پیش از موعد کلیه واگن های  مورد استفاده در سفرهای نوروزی ، زیباسازی بصری و رنگ آمیزی کلیه واگن ها ، تعمیرات و بهینه سازی سرویس های بهداشتی ،  رنگ آمیزی و زیباسازی  قسمت های داخلی واگن ها ، نور پردازی مناسب  کوپه ها و راهرو ها و رستوران ها  ، اصلاح سیستم صوت و تصویر و تعویض مانیتورها قدیمی ، تعویض کف پوش های فرسوده  و .....  عنوان کرد

 

 

 حوزه راهبری تقویت برند و اعتماد مخاطبان

مدیر عامل شرکت بن ریل در ادامه با اشاره به تغییرات گسترده در آرم تجاری  شرکت مهمترین اقدامات صورت گرفته برای افزایش اعتماد مخاطبان و تقویت برند شرکت بن ریل را چنین برشمرد : تغییر رنگ روکش ها و پرده های به رنگ زرشکی به عنوان رنگ جدید سازمانی بن ریل،  تعویض روکش های صندلی کوپه ها و رستورانها ، تعویض پرده ها ، استفاده از فناوری های الکترونیکی در سرویس ها ـ تغییرات در روش پذیرائی در قطارها  با بکارگیری  ترولی و ایجاد فضایی آرامبخش در رستوران ها با چیدمانی جدید ، اهدای میوه های تازه و حذف آب میوه های پاکتی ، اهدای دمپائی راحتی هتلی ،حوله یکبار مصرف ، ملحفه یکبار مصرف و .... برای هر مسافر ، تخصیص هدیه تولد به مسافرینی که تولدشان همزمان با روز سفر آنها با قطار بن ریل میباشد

وی در ادامه به طرح کاملا ابتکاری شرکت و برگزاری مراسم پیشواز از مسافرین نوروز اشاره کرد که شامل  استقبال از مسافرین در بدو ورود به پایانه مسافری و بدو ورود به قطار ، ایجاد سامانه تشریفات مخصوص مسافرین بن ریل با فرش قرمز و پایه های استیل با بند حمایل تشریفات ، نصب بنر های خوش آمد گوئی و تبریک نوروز ، اطلاع رسانی به مسافرین بن ریل از طریق واحد اطلاعات راه آهن درخصوص خدمات  جدید بن ریل از جمله حمل بار رایگان مخصوص مسافرین بن ریل ـ حمل مسافران کم توان و ناتوان با ویلچر مخصوص بن ریل و پذیرائی اولیه با شکلات در بدو ورود به گیت تشریفات است 

 

 اهداء پازل با لگو شرکت به عنوان هدیه نوروزی به کودکان مسافر بن ریل در بدو ورود به قطار ـ اهداء تقویم دیواری اسماء الله با لگوی شرکت به مسافران بزرگسال بن ریل ـ مراسم خوش آمدگوئی به مسافرین روی سکو در هنگام سوار شدن مسافرین به قطار بن ریل نیز از سایر خدمات پیش بینی شده برای اعتماد سازی بیشتر مخاطبان و تقویت برند شرکت بن ریل گزارش شده است .

 

 

استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی موثر حوزه IT

شیخ طاهری ، اطلاع رسانی دقیق و اثر بخش با استفاده از فناوری های اطلاعاتی را حوزه دیگر خدمات ویزه شرکت بن ریل در ایام مسافرت های نوروزی عنوان کردکه شامل :  ارسال پیامک به کلیه مسافرین و اطلاع رسانی در رابطه با خدمات ویژه شرکت بن ریل در ایام نوروز ، ارسال پیامک تبریک عید به کلیه مسافران ، ارسال پیامک تبریک عید به کلیه پرسنل بن ریل ، ارسال پیامک تبریک عید به کلیه مدیران کل و ارشد سازمانها و شرکت هایی که به نوعی با شرکت بن ریل همکاری دارند و ...

 

تقویت  حوزه تدارکات و مالی

مدیر عامل شرکت بن ریل با اشاره به نقش مهم تامین به موقع نیازهای روزانه  واحدهای فنی - راهبری  روابط عمومی و ... تقویت حوزه تدارکات و مالی در این ایام را از جمله فعالیت های اجرایی مهم شرکت برشمرد .

 

تقویت فرآیند های کنترلی در حوزه نظارت و بازرسی

علیرضا شیخ طاهری  حضور مستمر عوامل بازرسی در کلیه مسیرهای قطارهای بن ریل جهت نظارت و بازرسی و انجام اقدامات نظرسنجی از مسافرین بن ریل در خصوص نحوه خدمات و برخورد میهمانداران را ضامن تثبیت و تقویت کیفیت خدمات شرکت دانست و گفت علاوه بر نظارت و بازرسی های رسمی پیش بینی شده فرآیند بازرسی نامحسوس از خدمات ارایه شده توسط بخش خصوصی نیز به صورت برون سپاری  در جال اجرا است که در انتهای سفر های نوروزی  به صورت یک گزارش مستقل و با هدف تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف  برای برنامه ریزی های بعدی شرکت مورد استفاده قرار خواهد کرفت

 

مستند سازی فعالیت ها توسط روابط عمومی

 دسته بندی هدایای نوروزی برای مخاطبان شرکت ، تخصیص هدایای مناسب گروه ها ، حضور مستمر و نظارت در نحوه برگزاری مراسم پیشواز مسافرین نوروز درخور مسافرین بن ریل  ، مستند سازی و تهیه فیلم و عکس از کلیه اقدامات انجام شده و  نظارت بر توزیع کلیه هدایای نوروزی از جمله خدمات این حوزه عنوان شد

 

اقدام و عمل حوزه مدیریت

مدیر عامل شرکت بن ریل  برنامه ریزی برای همکاری اثر بخش در فعالیت های اجرایی از سوی کلیه مدیران میانی شرکت را یکی از عوامل موفقیت برنامه ریزی های صورت گرفته دانست و  طرح و تدوین لگوی جدید ، تعیین شعار سازمانی جدید شرکت  ، تعیین و تغییر رنگ سازمانی ، نظارت مستمر بر کلیه اقدامات واحدهای ذیربط را از مهمترین اقدامات اخیر در این حوزه برشمرد.

 

علیرضا شیخ طاهری در پایان توضیحات خود گفت : همکاران عزیز من در کلیه سطوح سازمانی شرکت بن ریل  با همدلی و همزبانی تا کنون ضمن بهبود شاخص های رضایتمندی  مخاطبان موفق به اقدام و عمل در افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران عزیز نوروزی شده اند .

 امیدوارم این همدلی که با پشتوانه حمایت های مدیران ارشد بنیاد مستضعفان با هدف ارایه خدمات  هر چه بیشتر به مخاطبان شرکت است در سال جدید با بهبود مستمر  مواجه شود .

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۳
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
4
3
واقعا یعنی شرکت بن ریل تا این حد تغییر کرده ؟
خدماتی اضافه تر از سایر شرکت ها می دهد؟
سیدمیربشری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
3
من یکی ازکارمندان سابق بن ریل هستم بااین مدیران عالی رتبه ای که شرکت داردوباعزم جدی وهمه جانبه پشرفت چشم گیری داشته وخواهدداشت به امیدموفقیت روزافزون وپشرفت همه جانبه ارادتمندهمه مدیران صنعت ریلی سیدمحمدمیربشری
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
1
0
نه بابا اولش همیشه اینطوریه بعد کم کم تهش باد میده .من24 تیر 96 از مشهد به تهران اومدم حرکت 7:45 و رسیدم ساعت 19 بود با یه ساعت تاخیر با اینکه 82 هزار تومن ازم گرفتن اما نهار ندادن گشنه تا تهران اومدم
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
1
0
سلام من واقعا از مهمانداران و خدمتگذاران قطار بن ريل ممنونم، واقعا قطار بن ريل لااااايك فراوان داره ...من عاشق قطار فدك و بن ريلم سپاس فراوااااااان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
لایک
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
1
0
سلام من واقعا از مهمانداران و خدمتگذاران قطار بن ريل ممنونم، واقعا قطار بن ريل لااااايك فراوان داره ...من عاشق قطار فدك و بن ريلم سپاس فراوااااااان
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
1
0
سلام ،قطار بن ريل خيلي امكاناتشان عالي بود ،اونقدر تو قطارش بهم خوش گذاشته بود كه اصلا دلم نميخواست برسم خونه،من خودم به شخصه از تمام مهمانداران عزيز قطار بن ريل و قطار فدك و تمام خدمتگذارانشون تشكر ميكنم،سپااااااس فراوان.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
1
0
من نميدونم چرا بعضي از شما ها از قطار بن ريل و فدك ناراضي هستين،امكاناتشون كه عالي بود،مهماندارانش كه حرف نداشتن،غذاها شونم كه خوب بود،اون قدري به من تو قطار بن ريل خوش گذاشته بود كه اصلا نفهميدم كي رسيدم به مقصدمون،واقعا قطار فدك و بن ريل حرف ندارن.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
1
0
يكيم كه پيدا شده از قطارتون تعريف ميكنه كامنتشو نميزااريد بله منظورهم خودمم
دانیال مرشدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
1
0
عالی .بینظیر
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
من هر سال به مشهد مقدس با قطار بن ریل سفر می کنم جا دارد از تمام پرسنل آن تشکر کنم
پرطرفدارترین ها