mfnews.ir

انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
کد خبر : ۹۱۸۸
تعداد بازدید: ۷۲۲۶
نتایج رسمی نظر سنجی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام شد:
در گزارش جمع بندی نظر سنجی جامع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) ، شرکت راه آهن شرقی بنیاد (بن ریل) موفق به کسب حداکثر امتیاز رضایتمندی مسافران قطار شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت بن ریل ، در پی برنامه ریزی ها و اقدامات منسجم صورت گرفته درشرکت بن ریل طی دوره تعطیلات نوروز 94 و نوروز 95 با هدف بهبود و  ارتقای کیفیت سطح خدمات ارائه شده ، اثر بخشی  اقدامات صورت گرفته از سوی جامعه آماری نظر سنجی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مورد تایید و تقدیر قرار گرفت.

 

بنابراین گزارش  در گزارش پژوهشی ارسالی  "راه اهن جمهوری اسلامی ایران "  اهم شاخصهای  آماری مرتبط با شرکت راه آهن شرقی بنیاد با جامعه آماری  مسافران نوروزی سال 94 و 95  عبارت است از :


1-    از مجموعه  جامعه آماری حدود 30 % معتقدند که تغییرات بسیار زیاد و چشمگیری در قطارهای بن ریل صورت گرفته است

2-     درصد رضایت مندی کسب شده توسط قطارهای بن ریل در نوروز 95 در میان حدود 12 شرکت ریلی کشور معادل 73.2% اعلام شده است.

  

3-     شرکت بن ریل در کلیه ابعاد شاخص های معرفی شده پژوهش شامل :  حداقل تاخیر قطار ، امکانات  ، عملکرد ، کارکنان  ، پذیرائی در کوپه و رستوران  مورد سنجش قرار گرفته و بهبود شاخص ها منجر به افزایش رضایت مسافران گردیده است


4-    شرکت بن ریل با کسب 78 % رضایت مندی مسافرین در میان کلیه قطارهای مسیر تهران ـ مشهد رتبه اول  رضایتمندی مشتریان را کسب  کرده است و گفتنی است میانگین این شاخص در کل قطارها تنها  71.7% بوده است .


5-    براساس دسته بندی صورت گرفته در این نظر سنجی ناوگان بن ریل در (2) گروه قطارهای کلاس (A) شامل واگنهای غزال و پلور و سروش و کلاس (C) شامل واگنهای پارسی 6 تخته و سفیر دسته بندی شده اند .


6-     در کلیه قطارهای کلاس (A و C ) در کل شبکه ریلی کشور قطارهای بن ریل با اختلاف زیادی نائل به کسب درصد بیشتر از میانگین کل کشور شده است .


 

این گزارش می افزاید : شیخ طاهری مدیرعامل شرکت بن ریل در همین رابطه توضیح داد : اقدامات صورت گرفته که منجر به حفظ  و بهبود جایگاه شرکت بن ریل  در بین مشتریان و مخاطبان شده است با حمایت های  همه جانبه مدیران ارشد بنیاد امکان پذیر بوده است . به طوری که افزایش کیفیت  خدمات قابل ارایه شرکت بن ریل  یکی از مهمترین اولویت های سازمانی من و همکاران پر تلاشم  محسوب می شود و امید است با ادامه مستمر حمایتها موجب اعتلای نشان تجاری بن ریل و نتیجتاً شاهد مطلوب تر شدن خدمات رسانی به کلیه مسافرین شبکه ریلی کشور خصوصاً زائران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا باشیم .

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
4
5
من خودم به شخصه كاملا از قطار بن ريل راضي بودم،از امكاناتش ،مهمانداراش وتمام عزيزاني كه براي پيشرفت اين قطار زحمت كشيدن.واقعا سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
واقعا راستشا میگی
پرطرفدارترین ها